[Fedora] Hola a tothom

David Alarcon momachilles a gmail.com
dic maig 13 11:34:31 CEST 2009

Doncs això: hola a tothom,

Sóc d'Igualada i ja feia temps que pensava en poder ajudar a la traducció de
Fedora al català, encara que jo estic més acostumat a treballar en anglès.
Però m'agradaria que aquesta fantàstica distribució arribés a molts catalans
i que es pugui gaudir en el nostre idioma.
També sóc nou en aquest afers de desenvolupament de Fedora, encara que el
meu background de programació és ampli. En tot cas, ja he llegit el mail de
la Marta, i seguiré les instruccions, i quan hi hagi un document que
m'assigni el Xavi, fer-ho el més aviat possible.
Teniu més informació de mi a la signatura.
En un futur, si el temps ho permet, poder ajudar, a més, a realitzar
aplicacions per Fedora. Algú s'anima?

Salutacions!!!

"Visca Catalunya Lliure"
David Alarcon Gallego
Structural Bioinformatics Laboratory (GRIB)
Universitat Pompeu Fabra/IMIM,
Barcelona Research Park of Biomedicine (PRBB)
C/ Doctor Aiguader, 88.
Barcelona 08003, Catalonia (EU)
Tfn: 34 933160509
Fax: 34 933160550