[Fedora] Hola a tothom

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dic maig 13 14:49:26 CEST 2009

Bones,

El 13 / maig / 2009 11:34, David Alarcon <momachilles a gmail.com> ha escrit:
> Doncs això: hola a tothom,

Benvingut al projecte David!

> Sóc d'Igualada i ja feia temps que pensava en poder ajudar a la traducció de
> Fedora al català, encara que jo estic més acostumat a treballar en anglès.
> Però m'agradaria que aquesta fantàstica distribució arribés a molts catalans
> i que es pugui gaudir en el nostre idioma.
> També sóc nou en aquest afers de desenvolupament de Fedora, encara que el
> meu background de programació és ampli. En tot cas, ja he llegit el mail de
> la Marta, i seguiré les instruccions, i quan hi hagi un document que
> m'assigni el Xavi, fer-ho el més aviat possible.

Et passo la teva primera traducció:

https://translate.fedoraproject.org/tx/projects/setroubleshoot/tip-plugins/raw/plugins/po/ca.po

com que són força missatges, per començar mira de fer-ne 30 i envia'l
a la llista perquè el revisem.

> Teniu més informació de mi a la signatura.
> En un futur, si el temps ho permet, poder ajudar, a més, a realitzar
> aplicacions per Fedora. Algú s'anima?

És una bona idea, però també hi ha altres tasques on ajudar, com el
test de les aplicacions i distribucions, la documentació o la
traducció.

"Countless feasts laid at my feet
 Forbidden fruits for me to eat
 But I think your pulse would start to rush" -- Walking in my shoes,
Depeche Mode

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebookeja'm: http://ca-es.facebook.com/people/Xavier-Conde-Rueda/1620695057