[Fedora] Estat traduccions assignades

Agusti Grau fletxa a gmail.com
div mar 27 17:37:23 CET 2009

Hola a tots!

Aprofito per enviar la traducció del modul rpm.master. Comentar que hi han
termes que m'han creat molt dubtes i que he fet lliurement, espero que
siguin vàlids:

patch -> parche/pedaç, he deixat parche per ser més col·loquial.
payload -> dades/carrega de dades, he deixat dades per ser més senzill.
Signature -> firma/signatura, he deixat firma per ser més col·loquial
lua hook -> s'ha mantingut, ja que desconeixo la traducció
provides -> proporciona?

Salutacions,
Agustí Grau

El 27 / març / 2009 14:16, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha
escrit: