[Fedora] fedora-web.master.ca.po

Oscar Osta Pueyo oostap.listas a gmail.com
dim mar 10 20:39:12 CET 2009

Hola,

El 8 / març / 2009 18:22, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha
escrit:

> Hola Oscar,
>
> Bona feina! T'adjunto el diff amb els canvis. Un parell de comentaris:
>
> * fes el diff unificat: "diff -u vell.po nou.po". Sobre tot tingues en
> compte l'ordre dels fitxers, el diff ha de mostrar els canvis que tu
> has fet amb un "+" al davant.

Tens tota la raó, disculpeu, vaig a anar ràpid...

> * has d'eliminar el comentari fuzzy de les cadenes una vegada les
> hagis corregit. Aquest comentari es genera automàticament en fer un
> merge de cadenes, per indicar que s'ha fet una concordància
> aproximada. Quan l'hagis traduït l'has d'esborrar.

Una altre vegade, tot la raó...

> He provat de pujar la traducció però el sistema de traduccions de
> Fedora dóna errors (una vegada més). Quan estigui solucionat faré el
> commit.

On hi ha informació per veure com funciona el sistema...

Per cert, jo tinc compte al projecte fedora, on puc indicar que estic fent
de traductor?

> Salut!
>
> Salutacions,
Oscar