Re: [Fedora] Sol·licitut de mòdul per a traduir

Judith Pintó judithp a gmail.com
dll jun 22 20:41:44 CEST 2009

Hola Xavi,

t'adjunto el .diff i la traducció, ja em diràs què tal...

Judith

pd. no m'enviis cap més mòdul, de moment aquesta serà la meva darrera
traducció

El 21 / juny / 2009 17:43, Xavi Conde <xavi.conde a gmail.com> ha escrit: