[Fedora] Petició mòduls a traduir Fedora 12

robert.buj a gmail.com robert.buj a gmail.com
div jul 24 02:11:03 CEST 2009

Hola,

Podeu enviar-me alguns mòduls per a traduir de Fedora 12.

Salutacions,

Robert

--
ca: M'agradaria millorar el món, però Déu no em dóna el codi font!
de: Ich würde gern die Welt verbessern, doch Gott gibt mir den Quellcode nicht!

gpg fingerprint = DB34 728A 5B78 ECB1 727B  38E0 253E 78B4 B462 3A0F
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 270 bytes
Desc: OpenPGP digital signature