Re: [Fedora] Traducció Fedora

Xavi Conde xavi.conde a gmail.com
dij jul 23 21:13:13 CEST 2009

Bones Gerard, bevingut de nou!

El 23 / juliol / 2009 19:42, Gerard Sánchez<gsanchezgil a gmail.com> va escriure:
> Bona tarda,
> Em dic Gerard Sánchez i anteriorment ja havia col·laborat amb el projecte de
> traducció al català de Fedora. El cas és que m'interessaria tornar a
> participar en el projecte. Així que em podeu assignar el mòdul que creieu
> convenient per que el tradueixi.

Aquí tens el teu mòdul:

https://translate.fedoraproject.org/projects/smolt/master/raw/client/po/ca.po

Siusplau, envia el PO modificat i el diff amb els canvis fets. Salut i endavant!

--
"And if the band you're in starts playing different tunes,
I'll see you on the dark side of the moon."

Un bloc de cinépatas: http://banda-aparte.blog-city.com/
Facebook: http://www.facebook.com/xaviconde