[Fedora] Re: Estat traducció pulseaudio

Agusti Grau fletxa a gmail.com
diu feb 1 13:11:07 CET 2009

 Hola a tothom,

Us envio el primer fitxer po que s'ha generat del modul pulseaudio. Aprofito
per comentar algunes traduccions de les que en tinc dubtes:

'sink': 'enfonsat'. Pel context, no he sabut traduïr l'expressió.
'pipe': 'canonada', és correcte?
Expressions propies: en aquest modul hi han expressions del tipus: 'el chef
recomana una versió de kernel amb...'. Entenc que aquestes expressions
s'ometen mantenin el fons del missatge: 'es recomanen utilitzar un kernel
amb ...', etc? S'ha de fer així o es pot mantenir la forma de la expressió
original?
'build'; construït?
'stale': 'ranci'. Pel context, s'ha traduït l'expressió

Salutacions,
Agustí

El 31 / gener / 2009 15:35, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha
escrit: