[Fedora] Traducció flpweb.HEAD

Xavier Queralt Mateu xqueralt a gmail.com
dll nov 10 10:24:53 CET 2008

On Mon, 2008-11-10 at 10:13 +0100, Xavier Conde Rueda wrote:
> Hola Xavier,
>
> vas agafar el PO de la web de transifex? Jo hi vaig fer alguns canvis
> a la traducció.

Si, l'he agafat. Ja em baixaré el més nou.

> També he vist això:
>
>  #: ../fedora-modules.xml.in.h:113
> -#, fuzzy
>  msgid "Transifex"
>  msgstr "Traduït"

Ja, vaig comprovar la traducció d'altres localitzacions i totes ho
traduïen així. Hauríem de deixar "Transifex" potser?

> També hi ha força cadenes amb un punt en mig?
>
>  #: ../fedora-modules.xml.in.h:136
>  msgid "virt-manager (virt-manager.org)"
> -msgstr ""
> +msgstr "virt-manager·(virt-manager.org)"
>
> Siusplau, baixa la traducció actual del web del transifex i fes-hi els
> canvis. A mi no m'agrada particularment el poEdit i m'estimo més fes
> servir gEdit i el msgfmt -c .

Em sembla que també em passaré al teu mètode, a part d'això el poEdit em
concatena totes les cadenes que es composen de més d'una línia i desprès
em toca editar-ho manualment per tal que al diff no surtin cadenes que
no he canviat.

Per la nit el repasso i el torno a enviar.

> Salut!

Saluts,

Xavier Queralt