[Fedora] Traducció flpweb.HEAD

Xavier Queralt Mateu xqueralt a gmail.com
div nov 14 10:34:07 CET 2008

Adjunto el flpweb.HEAD.ca sense puntets. Tot ha set culpa del copiar i
empegar, el gtranslator si empegues un text amb espais els escriu com a
espais i no com a puntets, i els espais es tradueixen a puntets al
fitxer. Quin comportament més estúpid no?