Re: [Fedora] Traducció flpweb.HEAD

dll nov 10 10:13:44 CET 2008

Hola Xavier,

vas agafar el PO de la web de transifex? Jo hi vaig fer alguns canvis
a la traducció.

També he vist això:

 #: ../fedora-modules.xml.in.h:113
-#, fuzzy
 msgid "Transifex"
 msgstr "Traduït"

També hi ha força cadenes amb un punt en mig?

 #: ../fedora-modules.xml.in.h:136
 msgid "virt-manager (virt-manager.org)"
-msgstr ""
+msgstr "virt-manager·(virt-manager.org)"

Siusplau, baixa la traducció actual del web del transifex i fes-hi els
canvis. A mi no m'agrada particularment el poEdit i m'estimo més fes
servir gEdit i el msgfmt -c .

Salut!

El 9 / novembre / 2008 14:29, Xavier Queralt Mateu
<xqueralt a gmail.com> ha escrit: