Fwd: [Fedora] Traducció al català del mòdul yumex de Fedora

Pere Argelich bakidok a gmail.com
div maig 23 00:02:04 CEST 2008

(reenvio el correo que vaig enviar fa uns dies, que no se si va arribar)

Hola,

He acabat de traduïr totes les cadenes del mòdul yumex. Us l'adjunto per si
algú em pot fer una revisió.

Gràcies.

Pere Argelich