[Fedora] Sol·licitud de mòdul per traduir

Fernando Villa Estebaranz fvilla a alumnes.udl.cat
dim maig 6 18:08:58 CEST 2008

Bones a tothom,

   Em dic Fernando Villa i fa bastant temps que utilitzo Linux com a SO.
Últimament faig servir les distros de Fedora i Ubuntu, encara que a
vegades en provo d'altres. Fins avui no havia contribuït mai amb cap
traducció i ara per una activitat en una assignatura d'un Màster en
Enginyeria de Programari Lliure ens han incitat a contribuir en la
localització del projecte de Fedora, per aquesta raó m'agradaria em
poguéssiu assignar un mòdul per traduir (en principi no tinc cap
preferència).

   Moltes gracies per tot.

   Salutacions,
   Fernando.