[Fedora] petició de mòdul

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 6 11:58:23 CEST 2008

En/na Dani Fornons Ortega ha escrit:
> Bones,
> voldria col·laborar en la traducció de fedora.
> Quan us sigui possible em podrieu assignar un mòdul.

Bon dia Dani,

Primer de tot gràcies per l'interès en el projecte.

És força important que et familiaritzis, si no ho has fet ja, amb els
següents dos documents:

* http://www.softcatala.org/projectes/eines/recull/recull.htm
* http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm
* http://www.softcatala.org/wiki/Fedora

Si et va bé, agafa el virt-top
(http://translate.fedoraproject.org/module/virt-top)

Si us plau, apunta't (seguint l'exemple que hi ha ara) a la llista de
fitxers assignats:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_Traduccions

Jo et recomanaria que si és el primer fitxer que mai has traduït provis
de traduir unes 40 cadenes i l'envies a la llista perquè el revisem
abans de fer tota la traducció d'un cop.

Si tens qualsevol dubte ens ho fas saber.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/