Re: [Fedora] Traducció del mòdul packagekit

Pere Argelich bakidok a gmail.com
dij jun 12 20:22:38 CEST 2008

Hola,

No se si te tenia que fer el diff, l'he fet del ultim ca.po corregit que te
vaig enviar respecte
el que hi havia ara pujat a la web (perque el ca.po vell no el tinc).

No se si el volies o no calia ja.

Pere Argelich