Re: [Fedora] Petició traducció i preentació

Pere Argelich bakidok a gmail.com
dic jun 4 14:36:48 CEST 2008

Hola,

Fa uns dies vaig demanar per poder traduïr el "audit-viewer", pero com que
de moment ningu em deia
res (no se si van arribar), vaig començar a avançar feina i ja vaig traduir
algunes cadenes d'aquest modul.

Et faries res Xavier agafar un altre mòdul?

Gràcies.

PD: També vaig fer la petició del modul "packagekit", no se si us va
arribar.
PD2: Jordi Mas, te vaig enviar un correu directament a la teva direcció, et
va arribar?

Pere Argelich