[Fedora] Petició traducció i preentació

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic jun 4 14:48:26 CEST 2008

En/na Pere Argelich ha escrit:
> Hola,
>
> Fa uns dies vaig demanar per poder traduïr el "audit-viewer", pero com
> que de moment ningu em deia
> res (no se si van arribar), vaig començar a avançar feina i ja vaig
> traduir algunes cadenes d'aquest modul.
Pere,

Si estàs treballant en aquest mòdul si us plau apuntant a la Wiki:

http://www.softcatala.org/wiki/Fedora_Traduccions

Si no estàs apuntat està lliure.

> Et faries res Xavier agafar un altre mòdul?

Ara li comento, jo.

> Gràcies.
>
> PD: També vaig fer la petició del modul "packagekit", no se si us va
> arribar.
Fes primer l'"audit-viewer". És millor treballar fitxer per fitxer però
no blocar altres que es podrien fer per altres persones.

> PD2: Jordi Mas, te vaig enviar un correu directament a la teva
> direcció, et va arribar?
Sí, tinc molt correu pendent per llegir.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/