Re: [Fedora] Traducció mòdul fedora-web.master

Xavier Queralt Mateu xqueralt a gmail.com
dij jul 10 11:37:19 CEST 2008

Hola,

envio el diff. M'he fixat que el poedit m'ha fet canvis raros al
fitxer: cadenes que es dividien en diferents línies ara les ha ajuntat
en una sola línia, i per tant surtent com a canviades cadenes que no
he tocat. Si fos el cas que donés problemes el retradueixo a mà des
del original.

Saluts,

Xavier Queralt