Re: [Fedora] Traducció mòdul fedora-web.master

dll jul 7 10:14:33 CEST 2008

Hola Xavier

El 5 / juliol / 2008 13:50, Xavier Queralt Mateu <xqueralt a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> ja tinc el mòdul acabat, em falta acabar de repassar a fons les cadenes
> més llargues que n'he vist alguna que no m'acabava de fer goig però ho
> faré per la tarda. De mentres a veure si li podeu donar un cop d'ull.
>
> Saluts,
>
> Xavier Queralt
>
> PD: Wiki actualitzada.. :)

podries enviar el diff amb  els teus canvis nomes? diff -u vell.po
nou.po > fitxer.diff

 HAL

 I am putting myself to the fullest possible use,
 which is all I think that any conscious entity can ever hope to do.

+ Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com