[Disseny SC] Benvingudes!

Anna Barberà abarbera a gmail.com
dic gen 18 13:53:26 CET 2017

Gràcies Elisabet,

La teva proposta em sembla molt bona. Podem crear contingut propi, i tant!
Normalment tirem més de banc d'imatges per una qüestió de temps, però la
opció de crear la imatge és igual de bona o millor.
Endavant!

Ja trobarem la manera de fer la pàgina d'ordinadors i mòbils en català, no
et preocupis!

Anna

El dia 17 de gener de 2017 a les 21:04, elisabet burch <eliburchv a gmail.com>
ha escrit: