[Disseny SC] Benvingudes!

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic gen 18 14:23:30 CET 2017

El dia 18 de gener de 2017 a les 13:53, Anna Barberà <abarbera a gmail.com>
ha escrit:

> La teva proposta em sembla molt bona. Podem crear contingut propi, i tant!
> Normalment tirem més de banc d'imatges per una qüestió de temps, però la
> opció de crear la imatge és igual de bona o millor.
> Endavant!
>
> Ja trobarem la manera de fer la pàgina d'ordinadors i mòbils en català, no
> et preocupis!

Si, jo anava a contestar el mateix que l'Anna: clar que podem fer contingut
propi! Ens encanta! Tenim ja algunes imatges, que ha creat l'Anna (
https://www.flickr.com/photos/136376960@N04/ ), i que hem aprofitat per a
diverses notícies, per si vols donar-los una ullada.

El que passa és que la majoria de vegades no tenim prou temps per crear els
nostres propis recursos, però ens encantaria poder tindre més fotos,
imatges, infografies... per poder representar allò que fem.

O siga que endavant, i qualsevol cosa que et vinga al cap serà benvinguda!

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >