[Disseny SC] Benvingudes!

elisabet burch eliburchv a gmail.com
dim gen 17 21:04:57 CET 2017

Bona tarda,

Gràcies a tots per la benvinguda, i benvinguda també Maria! :)

Pel que fa a la imatge per la notícia, també he fet una mica de recerca en
les webs que heu comentat, però
tampoc m'acaben de convèncer... [1] i [2].
Desconec si voleu que hi surtin sempre fotos o si podem crear contingut
propi. Potser estaria bé crear una imatge
més visual amb gràfics que descriguin les dades que apareixen a la notícia.
Semblant als gràfics que surten aquí
[3] i [4] però adaptant-los al contingut de la notícia. Si creieu que pot
estar bé puc fer una prova (espero haver-me
explicat bé)!

Miraré la pàgina d'ordinadors i mòbils en català que ha comentat l'Anna, i
al web en general per si em ve alguna idea.
El tema del prototip és molt interessant però no em puc comprometre en fer
una proposta de disseny ara, però hi aniré pensant!

[1] https://stocksnap.io/search/chart
[2] https://stocksnap.io/search/report
[3] *https://unsplash.com/search/graph?photo=jrh5lAq-mIs
<https://unsplash.com/search/graph?photo=jrh5lAq-mIs>*
[4] *https://stocksnap.io/photo/FY58O0P400
<https://stocksnap.io/photo/FY58O0P400>*

Anem parlant, gràcies!

El dia 16 de gener de 2017 a les 14:17, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>
ha escrit:

> Hola Elisabet, Maria!
>
> Benvingudes les dues a aquesta llista!
>
> Com ja vos ha comentat l'Anna, l'objectiu de l'equip de treball de disseny
> és assegurar-nos que a la web tenim els recursos gràfics que ens calen per
> continuar millorant la imatge de la web en particular, i de Softcatalà en
> general. I avui tenim un exemple perfecte.
>
> S'ha publicat aquesta notícia [1] i, com podeu veure, no té cap imatge
> associada. Jo he pegat una ullada ràpida a les pàgines de recursos que ha
> comentat l'Anna ([2], [3], [4]), i no he trobat cap imatge que m'agrade.

> [...]

*Elisabet Burch*
M. 630 434 100

Més informació sobre la llista de correu Disseny