[Disseny SC] Benvingudes!

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll gen 16 14:17:12 CET 2017

Hola Elisabet, Maria!

Benvingudes les dues a aquesta llista!

Com ja vos ha comentat l'Anna, l'objectiu de l'equip de treball de disseny
és assegurar-nos que a la web tenim els recursos gràfics que ens calen per
continuar millorant la imatge de la web en particular, i de Softcatalà en
general. I avui tenim un exemple perfecte.

S'ha publicat aquesta notícia [1] i, com podeu veure, no té cap imatge
associada. Jo he pegat una ullada ràpida a les pàgines de recursos que ha
comentat l'Anna ([2], [3], [4]), i no he trobat cap imatge que m'agrade.

Així que, si voleu i teniu una miqueta de temps, estaria genial si podeu
trobar una imatge que diga alguna cosa sobre la notícia (com a exemple,
teniu notícies anteriors com [5] o [6])

Salutacions, i benvingudes de nou!

[1]
https://www.softcatala.org/noticies/softcatala-tanca-2016-amb-25-milions-pagines-vistes-i-47-milions-usuaris/