[Corrector] [Softvalencia] LibreOffice en valencià

dll set 23 09:52:53 CEST 2013

Gràcies, Pasqual.

En LanguageTool hem aconseguit implementar l'etiqueta del valencià, que ja
funciona amb el LibreOffice 4.2.0-dev. Per a fer-ho, hem seguit les
indicacions que hi ha en aquest document d'Eike Rathke [1]. Probablement
serà això el que explicarà en la xarrada de Milà.

[1]
https://wiki.documentfoundation.org/images/b/b5/LibreOffice_FOSDEM-2013_Language_Tags.pdf

El dia 23 de setembre de 2013 8.40, Pasqual Milvaques <
pasqual.milvaques a gmail.com> ha escrit: