[Corrector] [Softvalencia] LibreOffice en valencià

Pasqual Milvaques pasqual.milvaques a gmail.com
dll set 23 08:40:25 CEST 2013

Mitjançant el Twitter m'he assabentat del fet que Eike, la persona que
resolt el bug per a incorporar el Valencià com a llengua estàndard en la
suite, va a donar una xarrada en la LibreOffice Conference sobre el tema:

LibreOffice goes BCP 47

http://erack.org/blog/archives/30-LibreOffice-goes-BCP-47.html

Serà el dia 26 a les 15:30 i els que no estiguem per allí la podem seguir
online a traves d'aquesta url:

http://conference.libreoffice.org/2013/en/streams

Jesús Corrius va a estar per allí (dona algunes xarrades), a veure si amb
sort açò és un revulsiu per a què Android i la resta de distribucions Linux
se'n pugen al carro de BCP 47

Una abraçada
El 18/09/2013 12.16, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: