[Corrector] [Softvalencia] LibreOffice en valencià

dic set 18 12:31:15 CEST 2013

El dia 18 de setembre de 2013 12.16, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit:

> ¿Compto que treballes en fer funcionar el LanguageTool per al valencià? Si
> et cal ajuda en alguna cosa,  demana,  :-) No és un "problema" del
> LibreOffice, estrictament parlant, però donat que és el millor corrector
> lliure disponible actualment, és important que des del 1r dia els usuaris
> no perdin funcionalitats de les que ara gaudeixen, ;) Ara mateix, el
> LanguageTool és que em fa patir més de la sortida del locale ca-ES-valencia.

Ja he començat a mirar-ho. A veure si ho puc fer...

> Hi ha una altra qüestió, més o menys important, però que ara em sembla
> que no tindrem temps d'abordar. És la interacció entre diccionari
> ortogràfic i corrector gramatical....
>
> Una pregunta. Caldrà que l'usuari desactivi la correcció ortogràfica
> manualment? o en el moment d'instal·lar el LanguageTool ja es fara
> automàgicament? Ho demano perquè si és optatiu, no confiaria gaire en que
> els usuaris facin cas.
>
> Supose que caldria, efectivament, que l'usuari desactivés manualment el
diccionari ortogràfic. Però si no ho fes, no crec que els resultats fossen
catastròfics. Tindríem pràcticament el mateix que tenim ara. S'ha de provar.