[Corrector] Resum de Corrector, vol 40, número 1

Israel Planagumà i López israelplanaguma a gmail.com
dis nov 2 01:04:33 CET 2013

Doncs podria ser que al principi de tot de fer servir Ubuntu, fa bastant
temps, no puc recordar-ho.

El que sí recordo és haver esborrat arxius per evitar que sortissin francès
de Bèlgica, o alemany de Liechtenstein, o espanyol de Veneçuela...més d'una
vegada, i cada cop que s'actualitza l'Ubuntu tornem a ser-hi. No sé si es
pot considerar un bug, però és una tocada de c... important.

També puc dir que els dos .aff són copyright de Joan Moratinos, però el _ES
té també a un tal Joan Montané, a part de a tu i uns quants d'altres, que
l'altre arxiu també té.

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com
PGP key: 0xD42FFEB5