[Corrector] Resum de Corrector, vol 40, número 1

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
dim nov 5 12:39:23 CET 2013

Hola Israel,

El ds 02 de 11 de 2013 a les 01:04 +0100, en/na Israel Planagumà i López
va escriure:
> Doncs podria ser que al principi de tot de fer servir Ubuntu, fa
> bastant temps, no puc recordar-ho.
>

> El que sí recordo és haver esborrat arxius per evitar que sortissin
> francès de Bèlgica, o alemany de Liechtenstein, o espanyol de
> Veneçuela...més d'una vegada, i cada cop que s'actualitza l'Ubuntu
> tornem a ser-hi. No sé si es pot considerar un bug, però és una tocada
> de c... important.

D'acord. Aquests fitxers que "apareixen" és perquè tens el paquet
instal·lat. Si els esborres només, cada volta que actualitzes el sistema
operatiu, si el paquet en qüestió s'actualitza, tornaran a aparèixer.
Per tant:

dpkg -S .aff

i dona'm m'eixida d'aquesta ordre, i també per a

dpkg -S .dic

> També puc dir que els dos .aff són copyright de Joan Moratinos, però
> el _ES té també a un tal Joan Montané, a part de a tu i uns quants
> d'altres, que l'altre arxiu també té.

D'acord. Jo crec que els "bons" són, t'agrade o no ;) els _ES. Has
provat què passa si treus d'en mig els que no tenen _ES?

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/