[Corrector] Dubte diccionari

Gabriel Plana gabriel4 a gapla.cat
dij mar 14 18:09:12 CET 2013

Benvolguts:

He utilitzat diverses vegades el vostre corrector en línia, el qual
considero d’una gran qualitat. Actualment estic desenvolupant una aplicació
d’escriptori per a un hospital que permetrà als metges poder corregir en
català les històries clíniques, no obstant em trobo amb que necessito un
fitxer de text amb totes les paraules possibles catalanes (amb totes les
seves possibles formes: plurals, femenins, etc...) i mirant el vostre codi
font no ho he sabut trobar.

Hi hauria alguna manera d’aconseguir aquest fitxer de text amb TOTES les
paraules possibles catalanes?

Moltes gràcies.

                Gabriel.