[Corrector] Consulta.

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dll mar 11 08:36:59 CET 2013

Gràcies, Pau.

És un problema que tenia identificat i ja està corregit per a la
pròxima versió. La forma correcta és córrega (no "còrrega") i
semblants (córregues, córreguen...).

He estat comparant diferents diccionaris per a corregir-los i
completar-los. Aviat aniré enviant els resultats per blocs ací a la
llista perquè hi pugueu donar un colp d'ull. La conjugació verbal és,
amb diferència, l'apartat més complex.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El 11 de març de 2013 0.04, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit: