[Corrector] Dubte diccionari

dij mar 14 18:29:22 CET 2013

Gabriel,

Sí que disposem d'aquesta llista de paraules. De fet jo ara estic
treballant amb arxius d'aquest estil. Estic comparant diferents
diccionaris per a corregir-los i completar-los. Si pots esperar uns
pocs dies (menys d'una setmana), et passaré la llista més actualitzada
i amb menys errors.

El 14 de març de 2013 18.09, Gabriel Plana <gabriel4 a gapla.cat> ha escrit: