[Corrector] Treballar en català amb l'OpenOffice Apache

Joan Montané joan a montane.cat
dll des 2 22:36:38 CET 2013

El dia 2 de desembre de 2013 22.17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Hola,
>

>  Sí, en un primer pas volíem unificar el compte que gestiona les 3

> Gràcies Joan
>
> El corrector actual que tenim publicat[1] funciona amb l'Apache OpenOffice.
>
> No seria un bon primer pas canviar el nom de la fitxa del Rebost per
> reflectir això, i el contingut de la mateixa, per reflectir que funciona
> amb Apache OpenOffice també?
>
> home... el nom de la fitxa és prou llarg ara. No tinc inconvenient en
afegir-hi "... i l'Apache OpenOffice", però quedaria quilomètric i, per
exemple al top20 de SC ocuparia 3 línies. Si, tot i això, creus que paga la
pena... doncs sí, es pot canviar.

Sobre el contingut de la fitxa, al 1r paràgraf ja s'indica que l'extensió
es pot fer servir per a l'OpenOffice.org i Apache OpenOffice. Tens cap
proposta que ho faci més visible?

Joan Montané