[Corrector] Formes -ea en variant valenciana al nou corrector

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic ago 7 00:09:33 CEST 2013

Hola,

l'aspecte positiu d'aquest nou corrector respecte al tradicional
ortogràfic és que l'usuari pot triar en les opcions quines formes acceptar.

Per tant, segons la meva opinió, crec que hi hauria d'haver 2 opcions
addicionals per al valencià (no marcades per defecte):

* accepta formes -ea
* accepta formes -iste

Lèxic addicional tipus vivenda o tamany és un tema més pelut suposo
(bàsicament perquè no crec que siguin regles en si, a menys que les
posem totes en un mateix sac -> 'formes catanyoles').

Salut,

El 06/08/13 22:08, Joan Montané ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat