[Corrector] Formes -ea en variant valenciana al nou corrector

Joan Montané joan a montane.cat
dim ago 6 22:08:37 CEST 2013

Un recordatori.  La versió valenciana del Corrector no ha acceptat mai tot
el que accepta l'AVL.  Només allò que s'ha considerat adient.  Per
exemple,  termes com *artiste, *pianiste, *tamany o *vivenda l'AVL els
accepta,  però no el nostre corrector,  i ho trobo encertadíssim.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.
El 06/08/2013 22.01, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: