[Corrector] Formes -ea en variant valenciana al nou corrector

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic ago 7 00:35:38 CEST 2013

Al 06/08/13 22:08, En/na Joan Montané ha escrit:

> Un recordatori.  La versió valenciana del Corrector no ha acceptat mai
> tot el que accepta l'AVL.  Només allò que s'ha considerat adient.  Per
> exemple,  termes com *artiste, *pianiste, *tamany o *vivenda l'AVL els
> accepta,  però no el nostre corrector,  i ho trobo encertadíssim.

Per extensió supose que continuarem utilitzant "bloc" en lloc de "blog"
, perquè a la versió general no acceptem tot el que accepta l'IEC, no?