[Corrector] diccionari ortogràfic valencià en format Myspell

dic jun 27 11:57:30 CEST 2012

Bon dia,

El que m'ha enviat Toni Hermoso és efectivament el que jo havia demanat.
Però el que necessitem és una llista completa de totes les paraules que es
generen amb el diccionari (una llista que deu ser de l'ordre 800.000
paraules). La llista que ha generat un company té alguns problemes (no crea
bé els plurals i els femenins de paraules com: ciutadà, català, americà...,
permès, francès, inclòs...). Jo a penes tinc experiència en Linux i, de
moment, no he aconseguit generar la llista. ¿Algú podria generar aquesta
llista? Si ho he entès bé, això es pot fer simplement amb la utilitat
unmunch del hunspell, o amb utilitats semblants d'aspell, myspell, etc.

El 25 de juny de 2012 22:57, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: