[Corrector] diccionari ortogràfic valencià en format Myspell

dic jun 27 13:32:21 CEST 2012

Jo mateix em responc. He solucionat els problemes amb el Linux i ja ho he
pogut fer jo mateix. He generat la llista completa, que té 1,6 milions de
formes, i aparentment sense cap dels errors que he indicat abans.

El 27 de juny de 2012 11:57, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com> ha
escrit: