[Corrector] diccionari ortogràfic valencià en format Myspell

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll jun 25 22:57:37 CEST 2012

Hola Jaume,

ací el tens:
http://websvn.softcatala.org/listing.php?repname=Corrector&path=%2Ftrunk%2Fresultats%2Fmyspell%2F

Salut,

Al 25/06/12 22:50, En/na Jaume Ortolà i Font ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat