[Corrector] diccionari ortogràfic valencià en format Myspell

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dll jun 25 22:50:41 CEST 2012

Hola,

Per una qüestió molt concreta, em caldria el diccionari ortogràfic valencià
(avl) en el format Myspell. No l'he sabut trobar. M'imagine que no
existeix, perquè aquest format ha estat substituït en general pel Hunspell.

En la distribució per a Mozilla del diccionari valencià, en el fitxer
README.txt diu que és Myspell, però els arxius són idèntics als del
Open/LibreOffice.

¿Algú té el diccionari en aquest format o el podria generar fàcilment?

Salutacions,
Jaume Ortolà