[Corrector] Lectura de xifres decimals

gotrunks a gmail.com gotrunks a gmail.com
dic des 19 13:21:48 CET 2012

Hola,

On Tue, Dec 18, 2012 at 7:42 PM, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> wrote:
> Hola Joan,
>
> Li vaig preguntar ahir a Robert Escolano, i m'ha passat açò
>
> http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Robescolano/Proposta_de_criteris_per_a_la_lectura_de_decimals

Deixant a banda el fet que no soc ningu per opinar sobre [0] ni en cap
tema similar, penso que no es un metode precisament pragmatic.
Sobretot no es gens natural.

Per exemple, se suposa que per pronunciar el nombre
1,22342534053452343464 abans hem de saber quantes xifres te?

Quin huma comptaria la part no entera del nombre, per saber si es
parella o senar, abans de comencar a pronunciar-lo?

[0] http://www.softcatala.org/wiki/Usuari:Robescolano/Proposta_de_criteris_per_a_la_lectura_de_decimals

Pere