[Corrector] Lectura de xifres decimals

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dim des 18 12:38:33 CET 2012

Hola Joan,

A mi em pareix que l'únic criteri que té sentit aplicar ací és el del
pragmatisme. En alguns contexts té sentit parlar de dècimes, centèsimes
(cèntims en les monedes) o mil·lèsimes. Però més enllà de 3 decimals la
cosa no té cap utilitat. Si el context és que poden haver-hi una o
trenta-mil xifres decimals, aleshores l'únic criteri raonable és llegir les
xifres una a una.

Salutacions,
Jaume Ortolà