[Corrector] Resum de Corrector, vol 30, número 2

Israel Planagumà israelplanaguma a gmail.com
dim des 18 12:17:41 CET 2012

Hola gent,

Fa poc vaig escriure a jmo a softcatala.org però no he rebut resposta.
Copio i enganxo:

Sembla que a Mozilla (Firefox i Thunderbird) han creat un nou tipus
d'extensió, els diccionaris. Igual que abans els connectors (Flash,
Java, Adobe...) ja eren extensions especials, ara han creat una categoria
nova dedicada a diccionaris. L'únic diccionari que tinc en aquesta
categoria és el diccionari alemany fet per "KaiRo". La resta de
diccionaris (correctors) que tinc (català, castellà, anglès, francès i
italià) segueixen estant entre les extensions comunes, pel que infereixo
que haureu de marcar el diccionari català amb algun flag, encara que què
sé jo, potser es necessiten molts més canvis de programació.

A dia d'avui, 18 de desembre, el corrector alemany encara és l'únic que
apareix com a diccionari. Els altres segueixen sent extensions
(complements) normals. Com una imatge val més que mil paraules, o
pictura est laicorum literatura, adjunto imatge.

Ja sé que no té res a veure amb el LibreOffice i la partició de
paraules, però si no responia ara me n'oblidava.

Salut i bon nadal a tothom.

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com
PGP key: 0x3AC33747

Al 12/17/2012 6:35 PM, En/na corrector-request a llistes.softcatala.org ha
escrit:

Name: 20121218 diccionaris Firefox.jpg
Type: image/jpeg
Size: 93153 bytes