[Corrector] Lectura de xifres decimals

Robert Escolano robescolano a gmail.com
dic des 19 14:09:16 CET 2012

Hola a tots,

Gràcies per incloure'm en la llista, Xavi :)

El document que vam preparar ahir, entre el meu company de faena Xavier
Casero i jo, és una voluntat de sistematitzar la lectura de decimals,
perquè no hi ha res fixat (fora de casos d'indicació de temps i poca cosa
més); per tant, es tractava de crear una regla que anara més enllà de
llegir els decimals un a un.

No preteníem reproduir la lectura humana (impossible, perquè no hi ha cap
regla), sinó d'establir-ne un sistema fàcilment sistemititzable. Com diu
Pere, cap humà compta si la xifra de numerals és parell o imparell, però
una aplicació informàtica ho pot fer molt fàcilment.

Esperem haver ajudat a esclarir l'assumpte.

Salut!

Robert Escolano

El 19 de desembre de 2012 13:45, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit: