[Corrector] Resum de Corrector, vol 30, número 2

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim des 18 12:33:48 CET 2012

Hola Israel,

tinc cura jo mateix d'empaquetar els diccionaris catalans per a
Mozilla. Faré una ullada a això que dius per veure si podem tenir el
mateix en properes versions, perquè sembla més polit...

Gràcies per comentar-ho a la llista,

El 18 de desembre de 2012 12:17, Israel Planagumà
<israelplanaguma a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat