[Corrector] Agrair resposta

Joan Curcó Ramis joancurcoramis a gmail.com
dic feb 10 17:59:03 CET 2010

   Hola Nicolas,soc en Joan Curcó Ramis,aquest matí he demanat un SOS per
asolí un corrector de catala,i he utilitzat la mateixa drece que ara,esperan
que els encarregats de Soft Catalá em resolbesin el problema que et
planteijo.Repiteixo que fins ara utilitzaba el corrector de Soft Catala i
que mig em funcionaba,peró a partir del disapte passat no em funciona,saps
alguna dresa que em puguin asesorar sobre el problema,
               Agrain la atenció dispensada per vosté rebeu un saludo den

                                                               Joan Curcó
Ramis.
 Espero dispensis el meu escrit calata,pero com al anterior correu he
expresat,mai ningu me el va ensenyar.   Gracies.