[Corrector] Agrair resposta

Nicolas Gonzalo nicolasgonzalo a hotmail.com
dij feb 11 11:08:23 CET 2010

 Hola bon dia, Si tens alguna pòliça em Catalana d',assegurances, pots contactar amb ells, tenen un programa que et resolen moltes coses d'aquestes i de franc. Adéu.

Date: Wed, 10 Feb 2010 17:59:03 +0100
From: joancurcoramis a gmail.com
To: corrector a llistes.softcatala.org
Subject: [Corrector] Agrair resposta

   Hola Nicolas,soc en Joan Curcó Ramis,aquest matí he demanat un SOS per asolí un corrector de catala,i he utilitzat la mateixa drece que ara,esperan que els encarregats de Soft Catalá em resolbesin el problema que et planteijo.Repiteixo que fins ara utilitzaba el corrector de Soft Catala i que mig em funcionaba,peró a partir del disapte passat no em funciona,saps alguna dresa que em puguin asesorar sobre el problema,
               Agrain la atenció dispensada per vosté rebeu un saludo den

                                                               Joan Curcó Ramis.
 Espero dispensis el meu escrit calata,pero com al anterior correu he expresat,mai ningu me el va ensenyar.   Gracies.