[Corrector] Corrector ortografic

latreva restaurant a latreva.com
dij feb 11 12:54:29 CET 2010

  _____

De: corrector-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Joan Curcó
Ramis
Enviado el: miércoles, 10 de febrero de 2010 13:14
Para: corrector a llistes.softcatala.org
Asunto: [Corrector] Corrector ortografic

Hola !soc un catalá a quino es va ensenyar d·escriure amb aquesta
llengua,cuant o faig, corretgia els escrits amb el CORRECTOR DE SOFT
CATALA,PERO FA UNS DIES QUE CUAN POSO EL TEX A CORRETGIR,NO ES ACEPTAT PEL
CORRECTOR??...
   Ahi a la tarda em penso,si es que o vag fer bé, em vaig inscriure  aquest
apartat,peró la cossa segueis igual,¿que puc fer per tal que em funcioni el
programa que fins ara em habia anat força bé?.
  Esperant em donin la soluçió o la forma de posarme al corrent d·aquestos
programes,(soc també novato en informática) rebeu un salido den,

  Joan Curcó Ramis