[Corrector] Resum de Corrector, vol 17, número 2

mpca canigo2784 a gmail.com
dic ago 18 12:35:50 CEST 2010

  resposta:
el tema que m'interessa és el no 1- Re: instal·lació (Joan Baptista
Montón Ferré).
Segueixo perduda, el que voldria és poder corregir el català des de
WORD, mentre escric.
Aquí al meu correu ho tinc així.   Em subratlla els mots que he fet
faltes i m'és mes còmode.
Salutacions. Pilar