[Corrector] instal·lació

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim ago 17 22:45:59 CEST 2010

Això és una llista per a parlar del desenvolupament del corrector lliure
de Softcatalà. http://www.softcatala.org/wiki/Corrector_ortogr%C3%A0fic

Algunes persones sembla que sense voler hi arriben pensant que és un
lloc d'ajuda. Si aquest el vostre cas, o bé fins i tot no sabeu què feu
aquí, podeu deixar la llista escrivint la vostra adreça electrònica al
final del formulari:
i cliqueu al botó de cancel·lar.

Gràcies,

Al 17/08/10 22:38, En/na rosatrias rosa ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat