[Corrector] Resum de Corrector, vol 17, número 2

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic ago 18 13:05:27 CEST 2010

Hola Pilar,

t'he fet fora de la llista perquè ja he explicat més avall que no és
el lloc adequat aquest. Ho reprodueixo de nou:

> Això és una llista per a parlar del desenvolupament del corrector lliure
> de Softcatalà. http://www.softcatala.org/wiki/Corrector_ortogr%C3%A0fic
>
> Algunes persones sembla que sense voler hi arriben pensant que és un
> lloc d'ajuda. Si aquest el vostre cas, o bé fins i tot no sabeu què feu
> aquí, podeu deixar la llista escrivint la vostra adreça electrònica al
> final del formulari:
> i cliqueu al botó de cancel·lar.

Per a aquesta mena de preguntes, dirigeix-te millor als fòrums de Softcatalà:
http://www.softcatala.org/forum/

Prova primer de fer una cerca perquè potser ja hi ha la resposta.

Gràcies i molta sort,

El 18 d’agost de 2010 12:35, mpca <canigo2784 a gmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat